Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami

Data publikacji: 2025-07-01
Wygasa: 2025-08-15
  • Miejsce: m. st. Warszawa, Mokotów, Mazowieckie, Polska
Opis oferty pracy:
nauczyciel wspomagający do grupy 5 latków dla dziecka z autyzmem

Wymagania:
Wyższe studia magisterskie, przygotowanie pedagogiczne, kwalifikacje pedagoga specjalnego

Zakres obowiązków:
wspieranie funkcjonowania dziecka w grupie przedszkolnej - rozwijanie kompetencji społecznych oraz wiedzy i umiejętności,

Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
p299@eduwarszawa.pl
Nazwa placówki: PRZEDSZKOLE NR 299 "BERNARDYŃSKIE KRASNALE"
Przedmiot/Stanowisko: Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
Liczba godzin (w tygodniu): 20
Znajomość jezyków: polski

Skontaktuj się Podziel się

Podobne ogłoszenia

  • NAUCZYCIELA WSPÓŁORGANIZUJĄCEGO KSZTAŁCENIE
    NAUCZYCIELA WSPÓŁORGANIZUJĄCEGO KSZTAŁCENIE
    Stare Babice (Mazowieckie) Wakat 30 stażysta
    BIG BEN Niepubliczna Polsko-Brytyjska Szkoła Podstawowa im. W. Andersa w Lubiczowie koło Warszawy (bardzo blisko Bemowa) zatrudni od zaraz NAUCZYCIELA WSPÓŁORGANIZUJĄCEGO KSZTAŁCENIE. BIG BEN Niepubliczna Polsko-Brytyjska Szkoła Podstawowa im. W. And...
  • Nauczyciel Edukacji Wczesnoszkolnej
    Nauczyciel Edukacji Wczesnoszkolnej
    Stare Babice (Mazowieckie) Wakat 30 stażysta
    Big Ben – Niepubliczna Polsko-Brytyjska Szkoła Podstawowa w Lubiczowie poszukuje osoby na stanowisko: Nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej. Jeśli praca z dziećmi jest Twoją pasją, potrafisz stworzyć atmosferę zaufania i wspierać rozwój młodych umysłó...
  • Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Ursus (Mazowieckie) 20
    Opis oferty pracy:praca na stanowisku nauczyciela współorganizującego kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami w grupie integracyjnej 3- latkówWymagania:Wymagane wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie oligofrenopedagogiki