Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
Data publikacji: 2025-07-21
Wygasa: 2025-07-31
- Miejsce: włocławski, Chodecz, Kujawsko-Pomorskie, Polska
Opis oferty pracy:
Oferta dotyczy stanowiska nauczyciela współorganizującego kształcenie dziecka ze spektrum autyzmu w wieku 7 lat, uczęszczającego do naszego przedszkola.
Wymagania:
kwalifikacje z zakresu pedagogiki specjalnej, preferowane z zakresu wspomagania rozwoju i edukacji dzieci ze spektrum autyzmu
Zakres obowiązków:
współorganizowanie procesu kształcenia specjalnego, rewalidacja indywidualna
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
przedszkolechodecz@gmail.com
Oferta dotyczy stanowiska nauczyciela współorganizującego kształcenie dziecka ze spektrum autyzmu w wieku 7 lat, uczęszczającego do naszego przedszkola.
Wymagania:
kwalifikacje z zakresu pedagogiki specjalnej, preferowane z zakresu wspomagania rozwoju i edukacji dzieci ze spektrum autyzmu
Zakres obowiązków:
współorganizowanie procesu kształcenia specjalnego, rewalidacja indywidualna
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
przedszkolechodecz@gmail.com
Podobne ogłoszenia
-
PsychologPłowęż (Kujawsko-Pomorskie) 9Opis oferty pracy:Realizowanie obowiązków psychologa szkolnego w wymiarze 9 godzin w tygodniu.Wymagania:Kwalifikacje do zajmowania stanowiska psychologa.Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:w formie elektronicznej na adres: szkol...
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiToruń (Kujawsko-Pomorskie) 20Opis oferty pracy:Praca z uczniem posiadajacym orzeczenie o ksztalceniu specjalnym.Wymagania:Jednolite studia magisterskie prowadzone zgodnie z nowym standerdem kształcenia. Studia wyzsze z zakresu pedagogiki lub pedagogiki specjalnej.Wymagane dokume...
-
PsychologPiechcin (Kujawsko-Pomorskie) 8Opis oferty pracy:Psycholog nauczycielWymagania:Poziom wykształcenia - wyższe jednolite studia 5 letnie z zakresu psychologii oraz przygotowanie pedagogiczneZakres obowiązków:Udzielanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej. Obserwacja i diagnoza dzi...