Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami

Data publikacji: 2025-07-28
Wygasa: 2025-08-29
  • Miejsce: oławski, Domaniów, Dolnośląskie, Polska
Opis oferty pracy:
Nauczyciel współorganizujący dla dziecka w oddziale przedszkolnym

Wymagania:
Kwalifikacje w zakresie pedagogiki specjalnej

Zakres obowiązków:
Nauczyciel współorganizujący proces nauczania

Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Domaniowie, ul. Sportowa 6, 55-216 Domaniów

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
telefon: 71/ 3017731
adres e-mail: domaniowzs@o2.pl
Nazwa placówki: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W DOMANIOWIE
Przedmiot/Stanowisko: Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
Liczba godzin (w tygodniu): 25
Znajomość jezyków: polski

Skontaktuj się Podziel się

Podobne ogłoszenia

  • Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Świebodzice (Dolnośląskie) 20
    Opis oferty pracy:Nauczyciel współorganizujący kształcenie w pełnym wymiarze godzin.Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:sp2_swiebodzice@poczta.onet.plW razie pytań zapraszamy do kontaktu:nr tel. 74 666 96 22
  • Doradca zawodowy
    Doradca zawodowy
    Oława (Dolnośląskie) 6
    Opis oferty pracy:Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 w Oławie zatrudni nauczyciela - doradcę zawodowego. 60 godzin w ciągu roku szkolnego.Wymagania:Pełne kwalifikacje kierunkowe wraz z uprawnieniami pedagogicznymi.Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy...
  • Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Oława (Dolnośląskie) 20
    Opis oferty pracy:Dyrektor Szkoły Podstawowej na 4 w Oławie zatrudni nauczyciela współorganizującego proces kształceniaWymagania:Pełne kwalifikacje kierunkowe wraz z uprawnieniami pedagogicznymi. Dodatkowe kwalifikacje mile widziane.Zakres obowiązków...