Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami

Data publikacji: 2025-08-21
Wygasa: 2025-08-29
  • Miejsce: m. Tarnów, Tarnów, Małopolskie, Polska
Opis oferty pracy:
Praca z dzieckiem w spektrum autyzmu z Aspergerem

Wymagania:
Studia wyższe potwierdzające posiadane kwalifikacje do pracy z dzieckiem w spektrum autyzmu z Aspergerem.
Dokument potwierdzający kwalifikacje pedagogiczne.

Zakres obowiązków:
-monitorowanie toku pracy w czasie zajęć edukacyjnych,
-wspieranie koncentracji uwagi,
-organizowanie czasu wolnego, wspieranie w relacjach z rówieśnikami,
- reagowanie na stany emocjonalne,
- wspieranie rodziców i nauczycieli w pracy z dzieckiem,
-

Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
dyrpp20@umt.tarnow.pl
Nazwa placówki: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 20 W TARNOWIE
Przedmiot/Stanowisko: Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
Liczba godzin (w tygodniu): 20
Znajomość jezyków: polski

Skontaktuj się Podziel się

Podobne ogłoszenia

  • Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Trzemeśnia (Małopolskie) 1
    Opis oferty pracy:Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z dzieckiem posiadającym Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego
  • Nauczyciel wychowania przedszkolnego
    Nauczyciel wychowania przedszkolnego
    Siedlec (Małopolskie) 23
    Opis oferty pracy:Dyrektor Zespołu Szkół Gminnych im. Bohaterów Westerplatte w Siedlcu zatrudni nauczyciela wychowania przedszkolnego w wymiarze 23/23.Wymagania:Wymagane kwalifikacje: - przygotowanie pedagogiczne, - wykształcenie wyższe, - kwalifikac...
  • nauczyciel edukacji przedszkolnej
    nauczyciel edukacji przedszkolnej
    Morawczyna (Małopolskie) 23
    Opis oferty pracy:Wolne stanowisko pracy, cały etat w oddziale przedszkolnymWymagania:Kwalifikacje do edukacji przedszkolnej oraz przygotowanie pedagogiczneZakres obowiązków:obowiązki nauczyciela oddziału przedszkolnegoWymagane dokumenty aplikacyjne ...