Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
Data publikacji: 2025-10-15
Wygasa: 2025-10-22
- Miejsce: m. Radom, Radom, Mazowieckie, Polska
Opis oferty pracy:
Poszukujemy nauczyciela współorganizującego kształcenie do pracy w przedszkolu.
Wymagania:
ukończone studia kierunkowe:
- oligofrenopedagogika,
- rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
Zakres obowiązków:
Praca z dzieckiem z orzeczeniem potrzebie kształcenia specjalnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
poczta@pp12.radom.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
48 38 99 990, lub 48 36 99 466
Poszukujemy nauczyciela współorganizującego kształcenie do pracy w przedszkolu.
Wymagania:
ukończone studia kierunkowe:
- oligofrenopedagogika,
- rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
Zakres obowiązków:
Praca z dzieckiem z orzeczeniem potrzebie kształcenia specjalnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
poczta@pp12.radom.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
48 38 99 990, lub 48 36 99 466
Podobne ogłoszenia
-
Pedagog specjalny – PruszkówPruszków (Mazowieckie) Wakat 40 stażystaNiepubliczne przedszkole terapeutyczne w Pruszkowie zatrudni pedagoga specjalnego do prowadzenia 4-osobowej grupy dzieci. Szukamy osoby empatycznej, z pasją i przygotowaniem pedagogicznym, która chce wspierać rozwój dzieci w kameralnym, wspierającym ...
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiŁomianki (Mazowieckie) 20Opis oferty pracy:Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Ireny Szewińskiej zatrudni nauczyciela wspomagającego.Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:sp2@edulomianki.pl
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiZąbki (Mazowieckie) 20Opis oferty pracy:Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Małego Powstańca w Ząbkach zatrudni nauczyciela współorganizującego kształcenie w pełnym wymiarze czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym. Dokumenty prosimy kie...