Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
Data publikacji: 2025-10-16
Wygasa: 2025-10-20
- Miejsce: jasielski, Jabłonica, Podkarpackie, Polska
Opis oferty pracy:
Nauczyciel wspomagający- 6 godz.
Zajęcia rewalidacyjne - 2 godz.
dziecko 7- letnie ze spektrum autyzmu, odroczone od obowiązku szkolnego, uczęszczające do oddziału przedszkolnego
Wymagania:
Posiadane kwalifikacje do pracy z dzieckiem z autyzmem.
Zakres obowiązków:
Nauczyciel wspomagający- 6 godz.
Zajęcia rewalidacyjne - 2 godz.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
spjablonica@poczta.onet.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
134493059
Nauczyciel wspomagający- 6 godz.
Zajęcia rewalidacyjne - 2 godz.
dziecko 7- letnie ze spektrum autyzmu, odroczone od obowiązku szkolnego, uczęszczające do oddziału przedszkolnego
Wymagania:
Posiadane kwalifikacje do pracy z dzieckiem z autyzmem.
Zakres obowiązków:
Nauczyciel wspomagający- 6 godz.
Zajęcia rewalidacyjne - 2 godz.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
spjablonica@poczta.onet.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
134493059
Podobne ogłoszenia
-
PsychologSzczepańcowa (Podkarpackie) 8Opis oferty pracy:Psycholog w Szkole PodstawowejWymagania:Ukończone studia mgr z zakresu psychologiiZakres obowiązków:Diagnoza potrzeb i trudności uczniów, prowadzenie działań profilaktycznych, wsparcie psychologiczno-pedagogiczne (indywidualne i gru...
-
TyflopedagogRzeszów (Podkarpackie) 2Opis oferty pracy:nauczyciel zajęć rewalidacyjnychWymagania:wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznymZakres obowiązków:zajęcia rewalidacyjneWymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:Zespół Szkół Technicznych im....
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiCierpisz (Podkarpackie) 15Opis oferty pracy:Nauczyciel wspomagający w Zespole Szkół im. św. Faustyny Kowalskiej w CierpiszuWymagania:Ukończenie studiów magisterskich lub podyplomowych na kierunku Pedagogika specjalna w zakresie edukacji i wspomagania osób z zaburzeniami ze sp...