Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami

Data publikacji: 2025-11-19
Wygasa: 2025-12-10
  • Miejsce: łańcucki, Medynia Głogowska, Podkarpackie, Polska
Opis oferty pracy:
Nauczyciel wspomagający dla ucznia 3 klasy z autyzmem w tym z Zespołem Aspergera.

Wymagania:
Magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe - diagnoza, terapia, wsparcie i edukacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Zakres obowiązków:
Zadaniem nauczyciela współorganizującego będzie zapewnienie wsparcia zarówno ucznia, jak i nauczyciela prowadzącego, tak aby dziecko mogło efektywnie uczestniczyć w zajęciach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
dyrektor@zsmedgl.pl

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
mailowego
Nazwa placówki: ZESPÓŁ SZKÓŁ W MEDYNI GŁOGOWSKIEJ
Przedmiot/Stanowisko: Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
Liczba godzin (w tygodniu): 20
Znajomość jezyków: polski

Skontaktuj się Podziel się

Podobne ogłoszenia

  • nauczyciel matematyki
    nauczyciel matematyki
    Sędziszów Małopolski (Podkarpackie) 24
    Opis oferty pracy:Nauczyciel matematyki od stycznia do sierpnia 2026Wymagania:Kwalifikacje do nauczania matematyki, egzaminator maturalny OKE z matematyki, doświadczenie w pracy z młodzieżą w liceum, uprawnienia pedagogiczneZakres obowiązków:Nauczani...
  • NAuczyciel chemii
    NAuczyciel chemii
    Mielec (Podkarpackie) 18
    Opis oferty pracy:Umowa na zastępstwo, pełny etat 18/18 godz. tygodniowo, nauczanie chemii w szkole podstawowej i liceumWymagania:Magister chemii z przygotowaniem pedagogicznymZakres obowiązków:nauczanie chemii w szkole podstawowej i liceumWymagane d...
  • rewalidator- tyflopedagog
    rewalidator- tyflopedagog
    Rzeszów (Podkarpackie) 2
    Opis oferty pracy:Zajęcia rewalidacyjne indywidualne w wymiarze 2h tygodniowoWymagania:Magister z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje z tyflopedagogiki.Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:sekretariat@sp28.resman.plW razie...