Oligofrenopedagog
Data publikacji: 2025-08-13
Wygasa: 2025-08-20
- Miejsce: makowski, Jaciążek, Mazowieckie, Polska
Opis oferty pracy:
Poszukujemy osoby na stanowisko pedagoga specjalnego, która dołączy do naszego zespołu i będzie wspierać rozwój uczniów z różnorodnymi potrzebami edukacyjnymi. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie zajęć dydaktycznych i terapeutycznych, opracowywanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET) oraz współpracę z nauczycielami, rodzicami i specjalistami. Wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki specjalnej (zgodne z wymogami MEN).
Poszukujemy osoby na stanowisko pedagoga specjalnego, która dołączy do naszego zespołu i będzie wspierać rozwój uczniów z różnorodnymi potrzebami edukacyjnymi. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie zajęć dydaktycznych i terapeutycznych, opracowywanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET) oraz współpracę z nauczycielami, rodzicami i specjalistami. Wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki specjalnej (zgodne z wymogami MEN).
Podobne ogłoszenia
-
PsychologPodlasie (Mazowieckie) 9Opis oferty pracy:Psycholog w przedszkolu.Wymagania:wykształcenie wyższe, kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, bardzo dobre podejście do dzieci, cierpliwość, empatia i pozytywne nastawieni.Zakres obowiązków:Prowadzenie zajęć w grupie i indywidu...
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiPrzasnysz (Mazowieckie) 20Opis oferty pracy:Praca w grupie dzieci 3-letnich do której uczęszcza dwoje dzieci z orzeczeniamiWymagania:Kwalifikacje zgodne z wymaganiami określonymi przez MENZakres obowiązków:Współorganizowanie procesu kształcenia dzieci w wieku przedszkolnym, w...
-
Terapeuta pedagogicznyRadom (Mazowieckie) 22Opis oferty pracy:Poszukujemy terapeuty Integracji sensorycznej do pracy w szkole integracyjnej.Wymagania:1. Ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia, na kierunku pedagogicznym. 2. Studia podyplomowe lub kurs I...