Pedagog
Data publikacji: 2025-11-06
Wygasa: 2025-11-30
- Miejsce: m. st. Warszawa, Wawer, Mazowieckie, Polska
Opis oferty pracy:
Stanowisko: Pedagog, pedagog specjalny
Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Warszawie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar etatu: 1 etat lub ½ etatu
Termin rozpoczęcia pracy: 16.11.2025 r.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe – pedagogika, pedagogika specjalna oraz przygotowanie pedagogiczne
- Wiedza i umiejętności z zakresu: specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), diagnozy funkcjonalnej dziecka
- Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych (mile widziane doświadczenie w poradni lub w szkole).
-Umiejętność prowadzenia badań diagnostycznych oraz opracowywania opinii i zaleceń.
- Znajomość podstaw prawnych dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Wysokie kompetencje interpersonalne, empatia, umiejętność współpracy z rodzicami, nauczycielami i zespołem specjalistów.
- Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność.
- Gotowość do udziału w działaniach profilaktycznych, konsultacjach i warsztatach prowadzonych przez poradnię.
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie diagnozy pedagogicznej dzieci i młodzieży (m.in. trudności w uczeniu się, specyficzne trudności edukacyjne, dysleksja, ryzyko dysleksji),
• Sporządzanie opinii i zaleceń wynikających z diagnozy,
• Współpraca z rodzicami, nauczycielami i specjalistami w zakresie udzielania wsparcia,
• Prowadzenie działań terapeutycznych i wspierających
• Udzielanie konsultacji i porad
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
ppp17@eduwarszawa.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
borlinska@eduwarszawa.pl
Stanowisko: Pedagog, pedagog specjalny
Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Warszawie
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Wymiar etatu: 1 etat lub ½ etatu
Termin rozpoczęcia pracy: 16.11.2025 r.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe – pedagogika, pedagogika specjalna oraz przygotowanie pedagogiczne
- Wiedza i umiejętności z zakresu: specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia), diagnozy funkcjonalnej dziecka
- Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych (mile widziane doświadczenie w poradni lub w szkole).
-Umiejętność prowadzenia badań diagnostycznych oraz opracowywania opinii i zaleceń.
- Znajomość podstaw prawnych dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Wysokie kompetencje interpersonalne, empatia, umiejętność współpracy z rodzicami, nauczycielami i zespołem specjalistów.
- Dobra organizacja pracy, samodzielność oraz odpowiedzialność.
- Gotowość do udziału w działaniach profilaktycznych, konsultacjach i warsztatach prowadzonych przez poradnię.
Zakres obowiązków:
• Prowadzenie diagnozy pedagogicznej dzieci i młodzieży (m.in. trudności w uczeniu się, specyficzne trudności edukacyjne, dysleksja, ryzyko dysleksji),
• Sporządzanie opinii i zaleceń wynikających z diagnozy,
• Współpraca z rodzicami, nauczycielami i specjalistami w zakresie udzielania wsparcia,
• Prowadzenie działań terapeutycznych i wspierających
• Udzielanie konsultacji i porad
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
ppp17@eduwarszawa.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
borlinska@eduwarszawa.pl
Podobne ogłoszenia
-
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiWilanów (Mazowieckie) 20Opis oferty pracy:Dyrektor Zespołu Szkół nr 79 im. Stanisława Kostki Potockiego u. Wiertnicza 26 w Warszawie zatrudni nauczyciela współorganizującego kształcenie ucznia z niepełnosprawnością w Szkole Podstawowej wymiarze 20 godzin tygodniowo - 1 etat... -
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiTargówek (Mazowieckie) 20Opis oferty pracy:Zatrudnienie w Przedszkolu, oddział ogólnodostępny na stanowisku nauczyciela współorganizującego kształcenie dla ucznia z orzeczeniem.Wymagania:Wykształcenie kierunkowe.Zakres obowiązków:Współorganizowanie nauczania dla dziecka z or...
