Psycholog
Data publikacji: 2025-06-02
Wygasa: 2025-06-30
- Miejsce: tomaszowski, Tomaszów Mazowiecki, Łódzkie, Polska
Opis oferty pracy:
Psycholog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Wymagania:
Ukończone jednolite pięcioletnie studia magisterskie na kierunku psychologia, preferowana specjalność- psychologia kliniczna, kwalifikacje i doświadczenie w zakresie pracy z dzieckiem z niepełnosprawnościami oraz doradztwa zawodowego.
Zakres obowiązków:
Diagnoza i terapia psychologiczna.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, sekretariat@ppptm.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
447233486
Psycholog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Wymagania:
Ukończone jednolite pięcioletnie studia magisterskie na kierunku psychologia, preferowana specjalność- psychologia kliniczna, kwalifikacje i doświadczenie w zakresie pracy z dzieckiem z niepełnosprawnościami oraz doradztwa zawodowego.
Zakres obowiązków:
Diagnoza i terapia psychologiczna.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, sekretariat@ppptm.pl
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
447233486
Podobne ogłoszenia
-
PsychologRadomsko (Łódzkie) 15Opis oferty pracy:Psycholog w ZSDiOŚ w RadomskuWymagania:Wyższe kierunkoweZakres obowiązków:Obowiązki psychologa
-
Nauczyciel geografiiWarta (Łódzkie) 9Opis oferty pracy:Oferta dotyczy nauczyciela geografii. Praca w szkole podstawowej specjalnej.Wymagania:Ukończone studia kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, ukończona oligofrenopedagogika.Zakres obowiązków:Zgodny z przepisami prawa.Wymagane dokum...
-
nauczyciel edukacji wczesnoszkolnejŁaguszew (Łódzkie) 15Opis oferty pracy:Poszukujemy osoby zaangażowanej, empatycznej i kreatywnej, która z pasją i odpowiedzialnością podejmie się pracy z uczniami klasy I. Umowa w oparciu o Kodeks Pracy.Wymagania:Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakr...