Psycholog
Data publikacji: 2025-10-07
Wygasa: 2025-10-31
- Miejsce: miechowski, Pojałowice, Małopolskie, Polska
Opis oferty pracy:
Psycholog szkolny -12 godzin tygodniowo w roku szkolnym 2025/26, z możliwością przedłużenia umowy.
Wymagania:
ukończone studia magisterskie o specjalności psychologia, ukończony kurs pedagogiczny
Zakres obowiązków:
obowiązki psychologa szkolnego -praca z dziećmi szkoły podstawowej i oddziałów przedszkolnych oraz z ich rodzicami
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
sppojalowice@poczta.onet.pl
Psycholog szkolny -12 godzin tygodniowo w roku szkolnym 2025/26, z możliwością przedłużenia umowy.
Wymagania:
ukończone studia magisterskie o specjalności psychologia, ukończony kurs pedagogiczny
Zakres obowiązków:
obowiązki psychologa szkolnego -praca z dziećmi szkoły podstawowej i oddziałów przedszkolnych oraz z ich rodzicami
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
sppojalowice@poczta.onet.pl
Podobne ogłoszenia
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiZakrzów (Małopolskie) 25Opis oferty pracy:Zatrudnimy nauczyciela współorganizującego kształcenie dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną (słabe widzenie, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja) w oddziale przedszkolnym.Wymagania:Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczy...
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiKraków-Nowa Huta (Małopolskie) 10Opis oferty pracy:Szkoła Podstawowa nr 91 i zatrudni nauczyciela współorganizującego proces kształcenia na pół etatu - 10 godzin tygodniowoWymagania:Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna lub ...
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiKraków-Krowodrza (Małopolskie) 7Opis oferty pracy:Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z uczniami posiadającymi orzeczenie - zespół Aspergera oraz autyzm. Wspomaganie ucznia z zespołem Aspergera w czasie lekcji.Wymagania:Kwalifikacje do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z z...