Terapeuta pedagogiczny
Data publikacji: 2025-09-08
Wygasa: 2025-12-31
- Miejsce: miechowski, Miechów, Małopolskie, Polska
Opis oferty pracy:
Terapia Biofeedback (indywidualna praca z uczniami szkoły podstawowej) w ramach projektu "Edukacja włączająca" (Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027). Umowa o pracę z KN na rok szkolny z możliwością przedłużenia. Zajęcia prowadzone na terenie szkoły przed lub po południu.
Wymagania:
Uprawnienia do prowadzenia terapii Biofeedback z uczniami szkoły podstawowej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
kontakt@sp2.miechow.eu
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
413830597
Terapia Biofeedback (indywidualna praca z uczniami szkoły podstawowej) w ramach projektu "Edukacja włączająca" (Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027). Umowa o pracę z KN na rok szkolny z możliwością przedłużenia. Zajęcia prowadzone na terenie szkoły przed lub po południu.
Wymagania:
Uprawnienia do prowadzenia terapii Biofeedback z uczniami szkoły podstawowej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
kontakt@sp2.miechow.eu
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
413830597
Podobne ogłoszenia
-
Terapeuta pedagogicznyMiechów (Małopolskie) 9Opis oferty pracy:Zajęcia z uczniami szkoły podstawowej w ramach projektu "Edukacja włączająca" (Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027). Umowa o pracę z KN na rok szkolny z możliwością przedłużenia. Zajęcia prowadzone na terenie szkoły przed ... -
Terapeuta pedagogicznySmęgorzów (Małopolskie) 1Opis oferty pracy:Nauczyciel do pracy z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego -zajęcia rewalidacyjne (rehabilitacja ruchowa).Wymagania:Wykształcenie kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym.Zakres obowiązków:Prowadzen... -
PsychologMiechów (Małopolskie) 5Opis oferty pracy:W szczególności: udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej odpowiednio do rozpoznanych potrzeb, przeciwdziałanie uzależnieniom , inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych....
