Terapeuta pedagogiczny
Data publikacji: 2025-09-23
Wygasa: 2025-10-31
- Miejsce: m. Szczecin, Szczecin, Zachodniopomorskie, Polska
Opis oferty pracy:
Nauczyciel w Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy nr 2 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Szczecinie. Zajęcia logopedyczne i korekcyjno-kompensacyjne.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
- studia kierunkowe
- kwalifikacje do pracy z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2
ul. Jagiellońska 65
70-382 Szczecin
lub na adres email: sosw2@miasto.szczecin.pl
Nauczyciel w Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy nr 2 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Szczecinie. Zajęcia logopedyczne i korekcyjno-kompensacyjne.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
- studia kierunkowe
- kwalifikacje do pracy z uczniem niepełnosprawnym intelektualnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2
ul. Jagiellońska 65
70-382 Szczecin
lub na adres email: sosw2@miasto.szczecin.pl
Podobne ogłoszenia
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiStrączno (Zachodniopomorskie) 6Opis oferty pracy:Nauczyciel współorganizujący kształcenie ucznia kl. V z niepełnosprawnościąWymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:sekretariat@spstraczno.edu.plW razie pytań zapraszamy do kontaktu:517463846
-
Pedagog specjalnyStrączno (Zachodniopomorskie) 11Opis oferty pracy:praca na stanowisku pedagoga specjalnego w szkole podstawowejWymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:sekretariat@spstraczno.edu.plW razie pytań zapraszamy do kontaktu:517463846
-
PsychologBiałogard (Zachodniopomorskie) 11Opis oferty pracy:Praca na stanowisku Psychologa szkolnegoWymagania:Ukończone studia na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym.Zakres obowiązków:1. Prowadzenie działalności terapeutycznej, wspieranie mocnych stron uczniów i minimalizowan...