terapeuta zajęć integracji sensorycznej
Data publikacji: 2025-10-30
Wygasa: 2026-01-30
- Miejsce: wrocławski, Radwanice, Dolnośląskie, Polska
Opis oferty pracy:
Realizowanie zaleceń z orzeczeń i opinii z Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej z zakresu integracji sensorycznej.
Wymagania:
Zgodne z obowiązującymi przepisami (konieczność posiadania przygotowania pedagogicznego, kwalifikacji do prowadzenia zajęć integracji sensorycznej).
Zakres obowiązków:
Realizacja zajęć z integracji sensorycznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
sekretariat@spradwanice.pl
Realizowanie zaleceń z orzeczeń i opinii z Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej z zakresu integracji sensorycznej.
Wymagania:
Zgodne z obowiązującymi przepisami (konieczność posiadania przygotowania pedagogicznego, kwalifikacji do prowadzenia zajęć integracji sensorycznej).
Zakres obowiązków:
Realizacja zajęć z integracji sensorycznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
sekretariat@spradwanice.pl
Podobne ogłoszenia
-
Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościamiKryniczno (Dolnośląskie) 20Opis oferty pracy:Praca na stanowisku nauczyciela współorganizującego proces kształceniaWymagania:Kwalifikacje z zakresu pedagogiki specjalnejZakres obowiązków:Praca w grupie przedszkolnej jako nauczyciel współorganizujący proces kształceniaWymagane ... -
nauczyciel wychowania przedszkolnegoKąty Wrocławskie (Dolnośląskie) 25Opis oferty pracy:Praca z dziećmi 3-6 lat. w miłym gronie w dużej nowoczesnej placówce.Wymagania:wykształcenie wyższe pedagogiczne, kierunek wychowanie przedszkolne.Zakres obowiązków:Wykonywać rzetelnie zadania wynikające z zajmowanego stanowiska ora... -
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnejWrocław-Psie Pole (Dolnośląskie) 30Opis oferty pracy:Publiczne Przedszkole Wrocławskie Skauty VI poszukuje nauczycieli wychowania przedszkolnego do pracy w placówce zlokalizowanej we Wrocławiu ul.Błotna 18 (os.Wojnów)Wymagania:Wykształcenie kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym (i...
