Logopeda

Data publikacji: 2025-10-06
Wygasa: 2025-10-17
  • Miejsce: m. Wrocław, Wrocław-Psie Pole, Dolnośląskie, Polska
Opis oferty pracy:
Dyrektor Lotniczych Zakładów Naukowych zatrudni nauczyciela logopedę do uczniów z orzeczeniem na 2 godziny tygodniowo.

Wymagania:
Posiadane kwalifikacje do zajmowania stanowiska logopedy w szkołach ponadpodstawowych.

Zakres obowiązków:
Pomoc dla dwóch uczniów z orzeczeniem w Lotniczych Zakładach Naukowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać na adres:
szkola@lzn.pl
Lotnicze Zakłady Naukowe
ul. Kiełczowska 43
51-315 Wrocław

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
W razie pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego 71 798 67 41
Nazwa placówki: LOTNICZE ZAKŁADY NAUKOWE
Przedmiot/Stanowisko: Logopeda
Liczba godzin (w tygodniu): 2
Znajomość jezyków: polski

Skontaktuj się Podziel się

Podobne ogłoszenia

  • Konkurs na Prezesa Fundacji "Naszej Szkole" w Świdnicy
    Konkurs na Prezesa Fundacji "Naszej Szkole" w Świdnicy
    Świdnica (Dolnośląskie) Wakat 20 mianowany
    Szukamy osoby, która identyfikując się z naszą Fundacją, jej celami i wizją odważnie podejmie się pełnienia funkcji Prezesa Fundacji. Oferujemy umowę o pracę na 1/2 etatu. Opis stanowiska: reprezentowanie Fundacji na zewnątrz oraz kierowanie bieżącą ...
  • Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Nauczyciel współorganizujący kształcenie uczniów z niepełnosprawnościami
    Ślęza (Dolnośląskie) 20
    Opis oferty pracy:Dyrektor Przedszkola Samorządowego w Ślęzie zatrudni nauczyciela współorganizującego kształcenieWymagania:- wykształcenie wyższe kierunkowe - przygotowanie pedagogiczne - niekaralnośćWymagane dokumenty aplikacyjne prosimy przesyłać ...
  • Terapeuta pedagogiczny
    Terapeuta pedagogiczny
    Ciechów (Dolnośląskie) 5
    Opis oferty pracy:Praca dla terapeuty pedagogicznegoWymagania:odpowiednie kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku terapeuty pedagogicznego (ukończenie kierunku studiów magisterskich lub podyplomowych :terapia pedagogicznaZakres obowiązków:pro...